چی؟! داره میادببینمواسم گل خریده؟!تیپ مشکی زده؟!■تنهاس؟! مگه من همیشه نبایدبرش می گردوندم؟!عشقم چراناراحتی؟!چراداری گریه می کنی؟!چراداری میگی چرارفتی؟!مگه نگفتی من برم راحت تری؟!چرا مسخرم نمی کنی؟!چراداری ازخاطراتمون می گی؟!مگه نگفتی اشتباه بودن؟!چراگوشیتوجواب نمیدی؟!ینی انقدر مهم شدم؟!چراداری اسممو میشوری؟!چراروم اب می ریزی؟!چرانمی تونم بیام بیرون از اینجا؟!چرااینجا بوی خاک میده؟!چراهمه دارن گریه میکنن؟!چرابعداز40روز اومدی؟!عشقم…؟زندگیم…؟نفسم…؟من مردم؟انقد زود؟اینقدرزود خدام ازم خسته شد؟میشه گریه نکنی ؟اخه نیستم اشکاتو پاک کنم…فقط اینجا یکم سرده..دلم اغوشتومیخواد اغوشی ک هیچ وقت مال من نبود… tanhai...ما را در سایت tanhai دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 19:36